L'Agència Catalana de Turisme selecciona Manresa per participar com a ponent a un ´workshop` virtual per a agències de viatges de tota Espanya
A la ponència es van presentar tres propostes de paquets turístics: un centrat en l’últim tram del Camí Ignasià, des de l’Oller del Mas fins a Manresa; una visita als principals recursos turístics de la ciutat incloent un tast gastronòmic; i una proposta de ruta guiada en bicicleta des de la Torre Lluvià incloent el celler Collbaix i un dinar al centre de la ciutat.
Manresa Turisme va presentar ahir la seva oferta turística a un workshop per a professionals del sector organitzat per l’Associació Catalana d’Agències de viatges (ACAVE) i l’Agència Catalana de Turisme (ACT) on més de 100 agències de viatges de tota Espanya van poder veure diferents propostes de turisme a Catalunya. Es tracta d’una de les accions organitzades per l’ACT destinades a la reactivació del sector turístic català.
L’Agència Catalana de Turisme va ser l’encarregada de fer la selecció de ponents de l’acció on Manresa va ser la única destinació participant conjuntament amb cellers, allotjaments i empreses de serveis turístics.
A la ponència, es van presentar tres propostes de paquets turístics: un centrat en l’últim tram del Camí Ignasià, des de l’Oller del Mas fins a Manresa mitjançant una experiència de connexió amb la natura, l’entorn i el paisatge; una visita experiencial als principals recursos turístics de la ciutat incloent un tast gastronòmic; i finalment una proposta de ruta guiada en bicicleta des de la Torre Lluvià incloent el celler Collbaix i un dinar al centre de la ciutat.
Aquestes propostes van ser definides conjuntament amb el sector privat amb els grups de treball organitzats com a mesura de recuperació del sector.
Les propostes van ser molt bon rebudes per part dels assistents i tota la informació serà enviada a totes les agències participants, de les quals ja s’han obtingut peticions d’informació. A la cloenda del workshop, el president de l’ACAVE va manifestar que Manresa és una destinació que s’està posicionant al mapa turístic català i va afegir que veuen com una gran oportunitat el posicionament internacional que suposarà l’any 2022 per a la ciutat.